
Leadinfo - leadgeneratie software
Leadinfo is dé leadgeneratie software die de bedrijven herkent die jouw website bezoeken. De tool beschikt over een zeer overzichtelijk dashboard zodat je direct contact kunt opnemen met de meest waardevolle bezoekers van je website.
Je kunt dus direct aan de slag met geïnteresseerde leads. De leadgeneratie software van Leadinfo werkt voor jou!
GDPR compliant
Niet geheel onbelangrijk: Leadinfo is GDPR compliant. Leadinfo gebruikt het IP-adres van de bezoeker om daarbij bedrijfsgegevens te verkrijgen uit openbare bronnen zoals de Kamer van Koophandel.
Hoe werkt Leadinfo
Ontdek in 3 stappen hoe je kunt beginnen met het herkennen van zakelijke website bezoekers:
- Vraag een proefversie aan
Je mag Leadinfo 14 dagen gratis testen. - Installeer een stukje code op je website
Vraag je websitebouwer om de tracking-code te installeren. Voor Wordpress heeft Leadinfo zelfs een eigen plugin. - Je herkent vanaf nu zakelijke bezoekers
De leadgeneratie software herkent de bedrijven die je website bezoeken door het IP adres te koppelen aan de uniek samengestelde database van Leadinfo. Vervolgens toont de software op een overzichtelijke wijze bedrijfsgegevens, e-mailadressen en LinkedIn profielen.
De software toont je precies welke pagina's er bezocht zijn en voor hoelang. Aan alle bedrijven wordt automatisch een leadscore gekoppeld zodat je weer welke leads het meest interessant zijn. Komen bedrijven vaker op je website? Dan krijgen ze automatisch een hogere score.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in leadinfo? Twizz Marketing Support is partner van Leadinfo. Aanvragen is heel makkelijk en je kunt binnen 1 werkdag aan de slag met deze leadgeneratie software.
Misschien ook interessant?

Dit zijn de leukste inhakers van 2020
Inhakers zijn al jaren de perfecte manier om je bereik en interactie op social media te verhogen. De leukste inhakers van 2020 vind je hier.

Google Mijn Bedrijf
Veel ondernemers laten kansen liggen door Google Mijn Bedrijf niet of niet goed in te vullen. En dat is niet slim!

Zakelijke websites: nut of noodzaak?
Uit onderzoek is gebleken dat een kleine 40% van de zzp'ers en mkb-ondernemers vindt dat de kosten van een website niet opwegen tegen de baten.