
Leadinfo - leadgeneratie software
Leadinfo is dé leadgeneratie software die de bedrijven herkent die jouw website bezoeken. De tool beschikt over een zeer overzichtelijk dashboard zodat je direct contact kunt opnemen met de meest waardevolle bezoekers van je website.
Je kunt dus direct aan de slag met geïnteresseerde leads. De leadgeneratie software van Leadinfo werkt voor jou!
GDPR compliant
Niet geheel onbelangrijk: Leadinfo is GDPR compliant. Leadinfo gebruikt het IP-adres van de bezoeker om daarbij bedrijfsgegevens te verkrijgen uit openbare bronnen zoals de Kamer van Koophandel.
Hoe werkt Leadinfo
Ontdek in 3 stappen hoe je kunt beginnen met het herkennen van zakelijke website bezoekers:
- Vraag een proefversie aan
Je mag Leadinfo 14 dagen gratis testen. - Installeer een stukje code op je website
Vraag je websitebouwer om de tracking-code te installeren. Voor Wordpress heeft Leadinfo zelfs een eigen plugin. - Je herkent vanaf nu zakelijke bezoekers
De leadgeneratie software herkent de bedrijven die je website bezoeken door het IP adres te koppelen aan de uniek samengestelde database van Leadinfo. Vervolgens toont de software op een overzichtelijke wijze bedrijfsgegevens, e-mailadressen en LinkedIn profielen.
De software toont je precies welke pagina's er bezocht zijn en voor hoelang. Aan alle bedrijven wordt automatisch een leadscore gekoppeld zodat je weer welke leads het meest interessant zijn. Komen bedrijven vaker op je website? Dan krijgen ze automatisch een hogere score.
Interesse?
Ben je geïnteresseerd in leadinfo? Twizz Marketing Support is partner van Leadinfo. Aanvragen is heel makkelijk en je kunt binnen 1 werkdag aan de slag met deze leadgeneratie software.
Misschien ook interessant?

Personaliseren met e-mail marketing automation
E-mail marketing is nog steeds een van de meest rendabele online marketing kanalen voor webshops.

Adverteren op Instagram
Hoe maak je een advertentie op Instagram? Ik leg je graag uit hoe je dit doet.

Geef je omzet een boost met social media als marketingtool
Sociale media, je kunt er nauwelijks omheen. De meeste mensen gebruiken het als vermaak of om in contact te staan met vrienden. Voor bedrijven is het een laagdrempelige manier om in contact te staan met de doelgroep, om aan hun bekendheid te werken en om…