Loading...

Uw partner in online marketing

Aan de slag met e-mail marketing

Wat heeft u nodig om met e-mail marketing aan de slag te gaan?

  • Een klantenbestand
  • Een onderwerp, dienst of product dat u aan uw klanten wil meegeven
  • E-mail software

Klantendatabase

Hoe meer mensen u kunt bereiken, hoe groter de kans op een hogere conversie met e-mail marketing. Om dit te doen heeft u wel e-mail adressen nodig. Er zijn verschillende manieren om deze e-mail adressen te verkrijgen:

  • via uw eigen website
  • via partners
  • via social media

Tips voor e-mail marketing

Hieronder een aantal tips die uw op weg kunnen helpen om e-mail marketing op een goede manier voor uw organisatie in te zetten.

  • Grijp de lezer vanaf het eerste moment: zorg dus naast goede content van de nieuwsbrief voor een goede onderwerpregel.
  • Zorg voor een persoonlijke benadering: de lezer verwacht toegevoegde waarde. Dus zorg voor goede en actuele content, zoveel mogelijk toegesneden op uw doelgroep.
  • Timing: bepaal het juiste moment en tijdstip. 
  • Maling software: deze software geeft u inzicht in statistieken zodat u continu probeert uw nieuwsbrieven op een hoog niveau te houden.
  • Voorkom uitschrijvingen: probeer zoveel mogelijk toegevoegde waarde te leveren.

E-mail marketing = Meten, testen, optimaliseren!

Contact

Wilt u meer informatie over het effectief inzetten van e-mail marketing voor uw organisatie of wilt u meer informatie over e-mail software? Bel 06-54614146 of vul hieronder uw gegevens in.

Een greep uit onze klanten: